Grå-grå, grå-grå

Okay! I admit! I haven’t done much lately. With anything! I blame the ischias… But at least I wrote something for my Swedish blog now, and you’re welcome to visit and see it! At least you might enjoy the images! I hope… 😀

Min ostyriga Penna

Grå var dagens början och regnet strilade ner genom björk, kastanj och äppelträd. Ja genom allt andra grönt också förstås.
Även jag kände mig grå. En grå eländig dag, när kroppen väger bly, ischiasen bråkar (Den försvann ju! Varför kom den tillbaka?) och man är på gränsen till deppighet. Passerat gränsen till olust i alla fall.

IMG_1781

Jag hade tänkt cykla till Willys eller Maxi och komplettera med det jag glömde häromdagen, men efter en koll i kyl och skåp skakade jag inom mig på huvudet – pallade inte göra det på riktigt – och insåg att det inte var nån större brådska med det som var slut. Man kan t.ex. leva utan jordgubbar en dag eller två… tror jag…

Så jag valde att grotta ner mig. Vilket tyvärr ska erkännas att jag gör ibland!

TYVÄRR förresten? Varför tyvärr? Grotta ner sig och slänga undan alla verkliga och/eller trodda måsten är väl…

View original post 216 more words

Categories: iPhoneografy, Weekly Photo Challenge

Post navigation

Comments are closed.

Blog at WordPress.com.

